Labels

Wannes (49) Marie (33) mijlpalen (20) feest (14) familie (12) fun (12) Naaisels (11) Hobby (10) uitstapjes (10) zwanger (9) medische toestanden (7) Zomer (6) receptjes (6) school (6) vakantie (5) beter nieuws (4) Lente (3) herfst (3) kerst (3) show (3) 1 september (2) bevallingsverhaal (2) reisjes (2) sneeuw (2) Sint (1) Winter (1) slechter nieuws (1) verjaardag (1)

dinsdag 21 februari 2012

Een Chinees kleedje voor Marie

Ik maakte nog eens een kleedje voor Marie. Was lang geleden. Heb bij mijn weten maar één kleedje voor haar gemaakt dus werd hogen tijd, om dit heerlijke stofje boven te halen en er een kleedje van te fabriceren.

Het is een soort van tricot, afgewerkt met biais, die ik maakte van effen zwarte boordstof dat ik nog had liggen. Afgewerkt met een V-halsje, vond ik hier het best uitkomen.
En ben best tevreden van het resultaat :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten