Labels

Wannes (49) Marie (33) mijlpalen (20) feest (14) familie (12) fun (12) Naaisels (11) Hobby (10) uitstapjes (10) zwanger (9) medische toestanden (7) Zomer (6) receptjes (6) school (6) vakantie (5) beter nieuws (4) Lente (3) herfst (3) kerst (3) show (3) 1 september (2) bevallingsverhaal (2) reisjes (2) sneeuw (2) Sint (1) Winter (1) slechter nieuws (1) verjaardag (1)

zondag 23 oktober 2011

Aant naaien geslagen

Sinds deze zomer ben ik ook aan het naaien geslagen.
Eindelijk nog eens een hobby waar ik me aan kan zetten en mijn creativiteit even de vrije loop kan laten gaan! (als de kroost het toelaat natuurlijk...)
Het lijkt zo een typische 'huismoeder-hobby', maar dat is het niet in dit geval want ik werk fulltime!
Letterlijk tussen de soep en de patatten dus ;) (én het werk, én het huishouden , én de was en de plas, én én én .....)

Het is wel volledig op eigen houtje, dus vooral amateuristisch, maar ik merk zelf, op die korte tijd, toch al enige evolutie!
Hier enkele realisaties die ik al heb voltooid:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten