Labels

Wannes (49) Marie (33) mijlpalen (20) feest (14) familie (12) fun (12) Naaisels (11) Hobby (10) uitstapjes (10) zwanger (9) medische toestanden (7) Zomer (6) receptjes (6) school (6) vakantie (5) beter nieuws (4) Lente (3) herfst (3) kerst (3) show (3) 1 september (2) bevallingsverhaal (2) reisjes (2) sneeuw (2) Sint (1) Winter (1) slechter nieuws (1) verjaardag (1)

donderdag 3 juni 2010

Badjestijd!!

Ik heb me dan toch een Tummy Tub aangeschaft, omdat ik er veel goeds over hoorde, en onze pompbak wat te klein werd om Marie in te wassen :)
De eerste keer was ik nogal onhandig hiermee. Wist niet goed hoe haar vast te houden in het badje.
En ik dierf haar niet met één hand vasthouden.
Maar de tweede keer ging het al eens zo vlot, gewoon lichtjes ondersteunen onder haar kinneke, en ze zit zalig in het warme water.
Wannes vind het ook geweldig om te kijken dan!
Al kijkt hij meer met zen handjes dan met zen ogen, maar kom :)

En fris gewassen uit het Tubje, lekker ingeduffeld in een warme handdoek:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten